Protože nás čekala návštěva dopravního hřiště nadcházející téma bylo jasné. Nejprve jsme se příběhem seznámili s neposlušným autíčkem, které se nechtělo poslouchat značky. Tento příběh nás postupně vtáhl do světa dopravních značek. Děti byly naprosto úžasné a o význam značek se zajímaly při každé procházce, kdykoliv viděly značku na obrázku, a dokonce i při hře. Třídění dopravních prostředků podle toho, kde se pohybují jsme jen rychle zopakovali, protože to už přece všichni znají. Ale opakování je matka moudrosti.
U stolečku byly pro děti připraveny tematické aktivity jako skládání slov z písmen dle vzoru, sestavení aut na cestu dle zadání (podle barvy a směru), naložení požadovaného množství nákladu na auto, rozvíjení slovní zásoby pomocí obrázků, u kterých jsme navíc určovali počet slabik, pohybovat se včelkou Bee-Bot po městě, sestavení dopravních prostředků z magnetické stavebnice. Pomocí všech těchto činností jsme rozvíjeli zrakovou diferenciaci, sluchovou pozornost, předčtenářskou a předmatematickou gramotnost, prostorovou orientaci, kooperaci.
Dále jsme pomocí různých stavebnic konstruovali cesty. Venku nás čekal slalom na odrážedle. Při tvoření jsme se věnovali přecházení přes silnici a upevnění znalostí k tomu potřebných.




